Meeting in Mosta - Reisverslag uit Mosta, Malta van Hilde Bens - WaarBenJij.nu Meeting in Mosta - Reisverslag uit Mosta, Malta van Hilde Bens - WaarBenJij.nu

Meeting in Mosta

Door: Maltanurse

Blijf op de hoogte en volg Hilde

26 Oktober 2015 | Malta, Mosta

Op zich is het busnetwerk wel ok, in Bugibba is de terminal waar ik het voordeel heb dat de bussen op tijd vertrekken en dat er nog plaatsen vrij zijn.

De meeting met Paragon begint 20 minuten te laat. De trend is gezet… niemand schijnt dit aan zijn hart te laten komen. Ik besluit de Belgiëstress om te ruilen voor de Maltaflow… ik voel dat dit gaat werken.

Ik krijg de formaliteiten voor mijn stage: om 10 uur in de Dar Il-Kenn Ghal Sahhtek kliniek in Mtarfa with “smart dark clothes “ en“comfortabel shoes”
Check!

Volg de kliniek via facebook: https://www.facebook.com/kennghalsahhtek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Mosta

Hilde

Eeuwige student

Actief sinds 16 Okt. 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5525

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2015 - 05 December 2015

Psychiatric nursing in Malta

Landen bezocht: